volg ons

Actueel

Arcadia breit voor het goede doel

donderdag 25 oktober 2012

Een aantal cliënten van Arcadia zet zich in voor de goedgemutste breicampagne van een bekend smoothiemerk. Vele minimutsjes zijn de laatse weken van de breipennen gekomen. Deze mutsjes zijn bestemd voor op de smoothiefles.

De bewoners van Arcadia zijn nog lang niet klaar met breien, al staat de tussenstand al op 140 mutsjes. In januari 2013 zijn, in supermarkten door het hele land, deze goedgemutste flesjes te vinden. Bij verkoop van de smoothie gaat € 0,20 naar het goede doel: het Nationaal Ouderenfonds. Het doel van de campagne is een BoodschappenPlusBus om ouderen naar winkelcentra te vervoeren, om zelfstandig boodschappen te doen. De bus kan ook ingezet worden bij uitjes naar bijvoorbeeld een museum of de dierentuin.

Foto's van Arcadia breit voor het goede doel

Arcadia breit voor het goede doel Arcadia breit voor het goede doel Arcadia breit voor het goede doel

(klik op een foto voor vergroting)

« naar overzicht