volg ons

Cliënt

Voor cliënten

U bent bewoner van een (Drie)zorgappartement of afnemer van onze diensten. Hieronder staat praktische informatie voor u.

Contactverzorgende

Iedere cliënt in zorg bij Driezorg heeft een contactverzorgende. Die is er voor de cliënt en familie/mantelzorger om te overleggen hoe de cliënt de zorg geregeld wil hebben. Meer info.

Ontvangt u geen zorg en woont u wel bij Driezorg dan kunt u terecht bij onze recepties of bij de cliëntbemiddelaars voor meer informatie rondom onze dienstverlening. Zij helpen u graag verder.

Persoonsgegevens wijzigen

Als u uw persoonsgegevens wilt wijzigen (denkt u aan uw telefoonnummer, bankgegevens, verzekeringsgegevens) of de gegevens van uw eerste contactpersoon (naam, adres, telefoonnummer) dan kunt u die per e-mail of telefonisch doorgeven aan onze cliëntenadministratie. Zij zijn dagelijks tussen 8:30 uur – 17:00 uur telefonisch te bereiken via 038-456 18 73 of via e-mail clientenadministratie@driezorg.nl.

Schade doorgeven

U heeft een WA of inboedelverzekering via Driezorg. Na het ontstaan van schade helpt Driezorg u graag verder bij de afhandeling hiervan. Neemt u in dat geval contact op met de cliëntenadministratie. Zij zijn dagelijks tussen 8:30 uur – 17:00 uur telefonisch te bereiken via 038-456 18 73 of via e-mail clientenadministratie@driezorg.nl.

Klacht of compliment

Bent u ontevreden over Driezorg dan hopen we dat u daarover met ons in gesprek gaat. Een complimentje? Graag! Meer info

Reparaties of onderhoud

Mist er iets in uw woning, of is er iets stuk? Sommige zaken worden door Driezorg hersteld, andere vragen we u zelf te doen. Meer info.

Huren bij Driezorg

Informatie over de huurovereenkomst, facturen, het betalen van huur en het opzeggen van huur. Meer info.