volg ons

Klacht

Klacht

Bent u ontevreden over Driezorg dan hopen we dat u daarover met ons in gesprek gaat. Driezorg doet haar uiterste best goede zorg- en dienstverlening te bieden. Helaas gaat overal weleens iets mis, dus ook bij Driezorg. Bijvoorbeeld over de manier waarop de zorgverlening wordt uitgevoerd of over afspraken die niet worden nagekomen.

Hebt u een klacht? Bespreek deze altijd eerst met uw contactverzorgende, de medewerker waar u de klacht over heeft of de leidinggevende op uw locatie. Misschien komt u samen tot een oplossing.

Wilt u dit liever niet, of komt u er samen niet uit, dan kunt u terecht bij de heer Ben Koopman.  De heer Koopman is onafhankelijk klachtenadviseur. Hij is elke dinsdag op één van de locaties van Driezorg aanwezig zijn. Hij is ook bereikbaar via e-mail: b.koopman@driezorg.nl. Hij kan dan met u een afspraak maken. De heer Koopman probeert door bemiddeling uw klacht op te lossen. Hij kan u ook adviseren uw klacht in te dienen bij Signalis.

Signalis is de gezamenlijke klachtencommissie van Zonnehuisgroep IJssel-Vecht, Driezorg en Viattence.


Kijk voor 
meer informatie op:

www.klachtencommissiedzv.nl