volg ons

Reparaties of onderhoud

Reparaties of onderhoud  

Huurt u van Driezorg en heeft u een gebrek of een storing aan uw woning of woongebouw, dan kunt u een reparatieverzoek doorgeven. Dit kan bij de receptie van uw locatie. Zij geven uw reparatieverzoek door aan de technische dienst of de huismeester van uw locatie. Reparaties worden doorgaans binnen twee werkdagen opgelost. 

SPOED?

Buiten openingstijden van de receptie worden alleen spoedeisende meldingen doorgegeven. Dat gebeurd via een spoednummer door de dienstdoende zorgmedewerker aan de technische dienst. Dringende zaken, zoals problemen met de alarmering of de watervoorziening worden natuurlijk zo spoedig mogelijk verholpen.

Kleine huurders herstellingen

Huurt u zelfstandig een woning bij Driezorg dan kan het zijn dat u zelf verantwoordelijk voor kleine herstellingen (dit is afhankelijk van uw serviceovereenkomst). Welke herstellingen dit zijn kan de technische dienst u vertellen.

Inhuren technische dienst 

Het is mogelijk iemand van de technische dienst in te huren voor werkzaamheden die u niet zelf wilt of kunt doen.  Hiervan ontvangt u een factuur. Dit wordt – als u Driezorg gemachtigd heeft - door middel van een automatische incasso geïncasseerd. U heeft daar in dat geval geen omkijken meer naar.

Renovatie of groot onderhoud 

Wanneer er grote renovatie- of onderhoudsprojecten worden uitgevoerd in een woning of woongebouw dan ontvangen bewoners hierover een brief.

Kan u mijn woning aanpassen?

Het is mogelijk om woningverbeteringen te laten doen. Daarbij kunt u denken aan bijvoorbeeld het vervangen van een keukenblok of het aanpassen van een doucheruimte.  Hiervoor kunt u een verzoek indienen via het Servicepunt, Tel: 038 200 1100.